PANDUAN LENGKAP BUAT BLOG KHAS UNTUK ANDA

Dapatkan e-book JOM BUAT BLOG(PANDUAN LENGKAP BUAT BLOG)cuma RM 20.00.lKeterangan lanjut layari www.jombuatblog.com atau email ayeserame@yahoo.com

TV & RADIO LIVE @ JOM CARI KERJA

SELAMAT DATANG KE BLOG JOM CARI KERJA - KEPADA PENCARI KERJA JOM JADIKAN BLOG INI SEBAGAI RUJUKAN UTAMA UNTUK MENDAPATKAN KERJA...TERIMA KASIH

KETERANGAN LANJUT SILA KLIK PADA GAMBAR DIBAWAH

CARIAN KERJA MELALUI GOOGLE

Custom Search

Sunday 23 August 2009

JAWATAN KOSONG DI LEMBAGA PEMBANGUNAN INDUSTRI PEMBINAAN (CIDB)

Terbuka kepada semua Warganegara Malaysia.

JAWATAN:
1) Jurutera Awam (J41)
Keterangan Kekosongan : Mempumyai Ijazah Sarjana Muda terutama dalam bidang Kejuruteraan Awam yang diiktiraf oleh kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan @ kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya.
Status Kekosongan Jawatan : Kontrak
Bilangan Kekosongan Jawatan : 4

2) Juruukur Bahan (J41)
Keterangan Kekosongan : Mempumyai Ijazah Sarjana Muda terutama dalam bidang Ukur Bahan yang diiktiraf oleh kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan @ kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya.
Status Kekosongan Jawatan : Kontrak
Bilangan Kekosongan Jawatan : 4

3) Pegawai Tadbir (N41)
Keterangan Kekosongan : Mempumyai Ijazah Sarjana Muda dalam bidang Pentadbiran Perniagaan yang diiktiraf oleh kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan @ kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya.
Status Kekosongan Jawatan : Kontrak
Bilangan Kekosongan Jawatan : 4

4) Pembantu Teknikal Awam (J29)
Keterangan Kekosongan : Mempumyai Diploma dalam bidang Kejuruteraan Awam /Ukur Bahan/Senibina/ Ukur Bangunan yang diiktiraf oleh kerajaan daripada institusi-institusi pengajian tinggi atau politeknik-politekn ik tempatan @ kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya. 2 tahun pengalaman bekerja.
Status Kekosongan Jawatan : Kontrak
Bilangan Kekosongan Jawatan : 8

5) Pembantu Tadbir Perkeranian/ Operasi (N17)
Keterangan Kekosongan : Mempumyai Sijil Pelajaran Malaysia atau kelayakan yang diiktiraf oleh kerajaan; dan Kepujian Bahasa Malaysia.Boleh Mengendalikan Komputer.
Status Kekosongan Jawatan : Kontrak
Bilangan Kekosongan Jawatan : 5

6) Juruteknik (J17)
Keterangan Kekosongan : Mempumyai Sijil dalam bidang Kejuruteraan Awam /Ukur Bahan/Senibina/ Ukur Bangunan yang diiktiraf oleh kerajaan daripada institusi-institusi pengajian tinggi atau politeknik-politekn ik tempatan @ kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya. 2 tahun pengalaman bekerja.
Status Kekosongan Jawatan : Kontrak
Bilangan Kekosongan Jawatan : 8

CARA MEMOHON :
Calon yang berminat boleh mengemukakan permohonan secara on-line di:
http://www.jobsmalaysia.gov.my

Tarikh Tutup : 28 Ogos 2009

No comments:

Post a Comment